zaterdag 13 oktober 2012

13 oktober 2012!

Uit respect en met veel liefde en bewondering voor Hans heb ik in de zomer de beslissing genomen om mee te doen aan Alpe d'Huzes. Hij heeft vier jaar lang bergen beklommen en topsport bedreven om zo lang mogelijk door te kunnen gaan en bij ons te blijven. En hoe!

 

Inmiddels is er veel gebeurd en veranderd in ons leven maar opgeven is voor mij geen optie. Uiteraard ben ik begonnen aan mijn beklimming van mijn "berg"; de fiets van Hans is met behulp van lieve vrienden veranderd in een fiets die bij mij en mijn lichaam past. Met letterlijk vallen ( van de fiets ) en opstaan zitten mijn eerste kilometers op de teller. Tijd en gezondheid zijn de factoren die bepalen hoeveel maal ik de Alpe ga beklimmen. Ik vind het persoonlijk een enorme uitdaging maar ik weet mij gesteund door veel vrienden en familie die meeleven en met name de groep "meizjes" waar ik me nu verbonden mee voel. Samen gaan we ervoor zorgen zoveel mogelijk sponsorgeld bij elkaar te brengen, en tegelijkertijd onze persoonlijke doelstellingen voor de Alpe te bereiken. 





Iedereen die mij een beetje kent, weet dat dit voor mij echt een steile, moeilijke en emotionele berg is maar het resultaat zal het waard zijn;lichamelijk en geestelijk nog beter in balans zijn.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel succes Monique, samen met je andere alpenmeiZjes. Je gaat het halen!!

    Liefs,
    Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je nu al een kanjer. Zet 'm op. Met alle steun gaat het al lukken, wij duwen je letterlijk en figuurlijk naar boven!

    Liefs, Amber

    BeantwoordenVerwijderen