donderdag 4 oktober 2012

Mo,onZ 9de alpenmeiZje


Ik, Monique 32 jaar, doe mee als 9e AlpenmeiZje aan de Alpe d’HuZes voor maar één doel; zoveel mogelijk die berg op knallen (6x? met misschien wel 1x hardlopend?!) om zoveel mogelijk geld op te halen voor het KWF Kankerbestrijding ten bate van onderzoek, projecten en diensten. Ik fietZ die berg op voor mijn eigen man Roland, 33 jaar (Acute Lymfatische Leukemie), voor mijn vader, 59 jaar (agressieve vorm van prostaatkanker)  en voor alle andere mensen die met deze verschrikkelijke ziekte te maken hebben of gehad hebben! 






We zitten met ons gezin (3 jonge kids) er ‘midden in’ en leven van chemokuur naar chemokuur, van ziekenhuisopname naar ziekenhuisopname en van pijnlijke onderzoeken tot spannende uitslagen momenten... Sporten is voor mij in deze zware tijd een hele fijne afleiding; van hardlopen tot wielrennen van spinning tot fitness... De AlpenmeiZjes geven mij energie, ontspanning en afleiding! Ik wil dus deze ene dag mijn onmacht omzetten in kracht! Steun mij dus met een mooi geldbedrag! Want opgeven is geen optie!!