woensdag 10 oktober 2012

OnZ motto zal zijn: hard trainen maar ...

Ik fiets al vanaf mijn 14e jaar en ben nu 57.
Tot mijn 19de veel wedstrijden gereden op de racefiets, was geen topper, maar heb in die tijd wel veel geleerd en dat fietsen een echte sport is voor  doorzetters.




Fietsen is ook mijn passie, je moet het echt alleen doen, je ziet heel veel en komt op heel veel plaatsen, zowel in Nederland als in het buitenland en wat is er mooier dan lekker in de buiten lucht te fietsen.
Door mijn werk in sportcentrum de viergang kom ik met veel mensen in contact die lekker sportief bezig zijn
Zo kwam er dit jaar een klein meiZje (alpenmeiZjes Haske) na de spinning aan de bar vertellen dat zij, met nog een paar meiZjes, de alpe du 6 ging fietsen, waarna ik zeer enthousiast vertelde hoe zwaar dat is om een berg op te fietsen en zeker als je weinig of geen ervaring hebt.
Voordat ik het wist werd ik uitgenodigd, met de vraag of ik de meiZjes wilde trainen.
Na die avond, wat wil je als er 10 meiZjes je lief aan kijken en vragen of je dat wil doen, kon ik geen nee zeggen.
Ik zelf heb nog nooit meegedaan met de alpe du 6, vind het te druk, maar het doel is SUPER en wil hier graag mijn medewerking aan verlenen, want wie heeft er niet met deze vreselijke ziekte te maken.
Mijn doel is dan ook om de meiZjes meer keer die berg op te laten gaan dan zij zelf verwachten en leren hun sportieve grenzen te verleggen.

OnZ motto zal zijn: hard trainen maar er MAG (moet) ook gelachen worden
: